El BLOC denuncia que l'augment de l'ORA i la privatització de la grua tenen relació directa
Els valencianistes afirmen que són mesures única i exclusivament econòmiques
El BLOC nacionalista valencià va deixar evidència al ple passat de la relació, que a juí dels valencianistes , hi ha entre l'augment de les places de l'ORA i la privatització del servei de la grua. Per als valencianistes no hi ha cap justificació que responga al desmesurat augment que ha patit la zona blava i que fa que en moltes zones del municipi la possibilitat d'aparcar pràcticament desaparega " entenem que pot haver una zona blava adequada i adaptada a algunes zones però el que han fet és impossibilitar a molts ciutadans i veïns la possibilitat d'aparcar. Al nucli històric , que patix un greu problema d'aparcament , han pintat de blau tots els carrers i avingudes principals provocant no només problemes d'aparcament sinó de circul·lació ja que la gent començarà a pegar voltes per si torba algun lloc , no de pagament, per aparcar " declara la regidora del BLOC Teresa Garcia.
Els valencianistes afirmen que dificultar l'aparcament és el que necessita un servei privat com el de la grua per tal d'augmentar beneficis disminuint al màxim els costos " únicament centrant-se en les zones de l'ORA arreplegaran moltíssims vehicles perquè molta gent no pot caminar 2 quilòmetres per tindre que deixar el seu cotxe molt lluny de la seua vivenda o negoci " declara Garcia. Per al BLOC promoure la mobilitat i rotació de vehicles no es pot desenvolupar només amb una mesura com esta sinó que cal una sèrie de decisions complementàries per tal d'aconseguir un resultat consensuat " en moltes ciutats els residents tenen una targeta que els permet aparcar, hi ha alternatives d'aparcament, diferents zones o àrees, inclús la possibilitat de pagar només si estàs més d'un temps determinat. Ací s'ha optat per la mesura fàcil : tot ORA i una empresa privada que retire vehicles i guanye diners " continua Garcia.
Des del BLOC tampoc defensen l'argument del govern conservador que afirma que els comerciants recolzen la mesura " ens agradaria saber a quins comerciants han preguntat perquè la gent al carrer està molt cabrejada i amb raó. Al final la gent agarrarà el cotxe i anirà a comprar a les grans superfícies que tenen pàrquin debades. Hi ha zones blaves en cantons de carrers ocupant 2 ó 3 places sense haver-hi un comerç " coclou Garcia.
El BLOC denuncia que el aumento de la ORA y la privatización de la grúa tienen relación directa
Los valencianistas afirman que son medidas única y exclusivamente económicas
El BLOC nacionalista valencià dejó evidencia en el pasado pleno de la relación, que a juicio de los valencianistas , hay entre el aumento de las plazas de la ORA y la privatización del servicio de la grúa. Para los valencianistas no hay ninguna justificación que responda al desmesurado aumento que ha sufrido la zona azul y que hace que en muchas zonas del municipio la posibilidad de aparcar prácticamente desaparezca " entendemos que puede haber una zona azul adecuada y adaptada en algunas zonas pero lo que han hecho es imposibilitar a muchos ciudadanos y vecinos la posibilidad de aparcar.En el núcleo histórico , que sufre un grave problema de aparcamiento , han pintado de azul todas las calles y avenidas principales provocando no solo problemas de aparcamiento sino de circulación ya que la gente empezará a pegar vueltas por si encuentra algún lugar , no de pago, para aparcar " declara la concejala del BLOC Teresa Garcia.
Los valencianistas afirman que dificultar el aparcamiento es lo que necesita un servicio privado como el de la grúa para aumentar beneficios disminuyendo al máximo los costes " únicamente centrandose en las zonas de la ORA recogerán muchísimos vehículos porque mucha gente no puede caminar 2 kilómetros para tener que dejar su coche muy lejos de su vivienda o negocio " declara Garcia. Para el BLOC promover la movilidad y rotación de vehículos no se puede desarrollar solo con una medida como esta sino que ha que una serie de decisiones complementarias para conseguir un resultado consensuado " en muchas ciudades los residentes tienen una tarjeta que les permite aparcar, hay alternativas de aparcamiento, diferentes zonas o áreas, incluso la posibilidad de pagar solo si estás más de un tiempo determinado. Aquí se ha optado por la medida fácil : todo ORA y una empresa privada que retire vehículos y gane dinero " continúa Garcia.
Desde el BLOC tampoco defienden el argumento del gobierno conservador que afirma que los comerciantes apoyan la medida " nos gustaría saber a què comerciantes han preguntado porqué la gente en la calle está muy cabreada y con razón. Al final la gente cogerá el coche e irá a comprar a las grandes superficies que tienen pàrquin gratis. Hay zonas azules en esquinas de calles ocupando 2 ó 3 plazas sin haber un comercio o zonas de ORA que siempre tienen plazas libres " cocluye Garcia
Els valencianistes afirmen que són mesures única i exclusivament econòmiques
El BLOC nacionalista valencià va deixar evidència al ple passat de la relació, que a juí dels valencianistes , hi ha entre l'augment de les places de l'ORA i la privatització del servei de la grua. Per als valencianistes no hi ha cap justificació que responga al desmesurat augment que ha patit la zona blava i que fa que en moltes zones del municipi la possibilitat d'aparcar pràcticament desaparega " entenem que pot haver una zona blava adequada i adaptada a algunes zones però el que han fet és impossibilitar a molts ciutadans i veïns la possibilitat d'aparcar. Al nucli històric , que patix un greu problema d'aparcament , han pintat de blau tots els carrers i avingudes principals provocant no només problemes d'aparcament sinó de circul·lació ja que la gent començarà a pegar voltes per si torba algun lloc , no de pagament, per aparcar " declara la regidora del BLOC Teresa Garcia.
Els valencianistes afirmen que dificultar l'aparcament és el que necessita un servei privat com el de la grua per tal d'augmentar beneficis disminuint al màxim els costos " únicament centrant-se en les zones de l'ORA arreplegaran moltíssims vehicles perquè molta gent no pot caminar 2 quilòmetres per tindre que deixar el seu cotxe molt lluny de la seua vivenda o negoci " declara Garcia. Per al BLOC promoure la mobilitat i rotació de vehicles no es pot desenvolupar només amb una mesura com esta sinó que cal una sèrie de decisions complementàries per tal d'aconseguir un resultat consensuat " en moltes ciutats els residents tenen una targeta que els permet aparcar, hi ha alternatives d'aparcament, diferents zones o àrees, inclús la possibilitat de pagar només si estàs més d'un temps determinat. Ací s'ha optat per la mesura fàcil : tot ORA i una empresa privada que retire vehicles i guanye diners " continua Garcia.
Des del BLOC tampoc defensen l'argument del govern conservador que afirma que els comerciants recolzen la mesura " ens agradaria saber a quins comerciants han preguntat perquè la gent al carrer està molt cabrejada i amb raó. Al final la gent agarrarà el cotxe i anirà a comprar a les grans superfícies que tenen pàrquin debades. Hi ha zones blaves en cantons de carrers ocupant 2 ó 3 places sense haver-hi un comerç " coclou Garcia.
El BLOC denuncia que el aumento de la ORA y la privatización de la grúa tienen relación directa
Los valencianistas afirman que son medidas única y exclusivamente económicas
El BLOC nacionalista valencià dejó evidencia en el pasado pleno de la relación, que a juicio de los valencianistas , hay entre el aumento de las plazas de la ORA y la privatización del servicio de la grúa. Para los valencianistas no hay ninguna justificación que responda al desmesurado aumento que ha sufrido la zona azul y que hace que en muchas zonas del municipio la posibilidad de aparcar prácticamente desaparezca " entendemos que puede haber una zona azul adecuada y adaptada en algunas zonas pero lo que han hecho es imposibilitar a muchos ciudadanos y vecinos la posibilidad de aparcar.En el núcleo histórico , que sufre un grave problema de aparcamiento , han pintado de azul todas las calles y avenidas principales provocando no solo problemas de aparcamiento sino de circulación ya que la gente empezará a pegar vueltas por si encuentra algún lugar , no de pago, para aparcar " declara la concejala del BLOC Teresa Garcia.
Los valencianistas afirman que dificultar el aparcamiento es lo que necesita un servicio privado como el de la grúa para aumentar beneficios disminuyendo al máximo los costes " únicamente centrandose en las zonas de la ORA recogerán muchísimos vehículos porque mucha gente no puede caminar 2 kilómetros para tener que dejar su coche muy lejos de su vivienda o negocio " declara Garcia. Para el BLOC promover la movilidad y rotación de vehículos no se puede desarrollar solo con una medida como esta sino que ha que una serie de decisiones complementarias para conseguir un resultado consensuado " en muchas ciudades los residentes tienen una tarjeta que les permite aparcar, hay alternativas de aparcamiento, diferentes zonas o áreas, incluso la posibilidad de pagar solo si estás más de un tiempo determinado. Aquí se ha optado por la medida fácil : todo ORA y una empresa privada que retire vehículos y gane dinero " continúa Garcia.
Desde el BLOC tampoco defienden el argumento del gobierno conservador que afirma que los comerciantes apoyan la medida " nos gustaría saber a què comerciantes han preguntado porqué la gente en la calle está muy cabreada y con razón. Al final la gente cogerá el coche e irá a comprar a las grandes superficies que tienen pàrquin gratis. Hay zonas azules en esquinas de calles ocupando 2 ó 3 plazas sin haber un comercio o zonas de ORA que siempre tienen plazas libres " cocluye Garcia
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